עגלת קניות
סל הקניות שלך ריק
אצלנו priceoff עושים קניות ללא ספקות!
אפשר להחזיר או לבטל מוצר עד 14 ימים ללא דמי ביטול כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981
ואנחנו פה בשבילך כדי לעשות את זה בקלות, רק מתקשרים אלינו למספר 08-6555191 ואנחנו מטפלים
משלוחים – חשוב לדעת:
משלוחים – אז איך זה עובד בפועל?
לאחר שמתבצעת הזמנה באתר שלנו, הלקוח מקבל אימייל עם מספר ההזמנה, קבלה עבור הרכישה וכן לינק למעקב אחר המשלוח של החבילה. תוכלו לבדוק את מיקום וסטטוס החבילה בכל כשבוע מהמחשב, מהנייד ו/או מהטאבלט.
לאחר מכן, אנו תשלח הודעת אסמס לטלפון הנייד שציינתם בהזמנה מחברת המשלוחים ישירות, בכדי לעדכן אתכם שהחבילה בישראל ובכדי לאשר את נקודת האיסוף. כאשר החבילה תגיע לנקודת האיסוף נשלח הודעת אסמס נוספת לעדכון וכל מה שנותר לעשות זה לאסוף את החבילה ולהתחדש!
הערה חשובה: במקרה בו לא התקבלה הודעת אסמס לאישור נקודת האיסוף בתוך שלושה שבועות מאישור ההזמנה, יש לפנות לשירות לקוחות בכתובת המייל: priceoff@walla.co.il הנושא של האימייל צריך להכיל את מספר המעקב ובקשה לבדוק סטטוס הזמנה.
החזרות – חשוב לדעת:
החזרות – אז איך זה עובד בפועל?
במקרה בו התקבל מוצר פגום, בתוך 14 ימים מיום איסוף החבילה, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ולבקש להחזירו. בעת יצירת קשר עם שירות הלקוחות מומלץ להצטייד במספר ההזמנה הרלוונטי בכדי שנוכל לזהות את ההזמנה במערכת שלנו בזריזות.
בצ’אט עם הנציג תתבקשו לציין את סיבת החזרת החבילה (זה יסייע לנו לדעת איך אנו יכולים להשתפר בעתיד), אם נעשה שימוש במוצר וכן לאשר שהמוצר יוחזר באריזתו המקורית.
אם לא נעשה שימוש במוצר והוא נמצא באריזתו המקורית, יתקבל אישור להחזרת המוצר ונציג השרות שלנו יספק את כתובת המשלוח, לרוב המותגים שמוחזרים, מקבלים החזר כספי לשימוש חוזר באתר ולא כסף חזרה לאשראי.
את המוצר יש לשלוח בדואר רשום בלבד, הסיבה לכך היא שדואר רשום מגיע עם מספר מעקב ויאפשר לך ולנו לעקוב אחר המשלוח ולאמת שהחבילה הגיעה ליעדה.
כאשר החבילה תאסף, הצוות שלנו יבדוק את המוצר וההחזר הכספי המלא יבוצע, למעט הנעלה וביגוד, להחזרת מוצרים אלו ינתנו זיכויים כספיים לשימוש חוזר באתר.
הערה חשובה: אחריות זו תקפה אך ורק למוצרים שהגיעו ללקוח לא תקינים. מוצרים שהגיעו תקינים והתקלקלו לאחר זמן, אינם זכאים לאחריות זו. מוצרי חשמל הנשלחים מחו”ל לעיתים יגיעו עם מתאם חשמל, לכן, לא ניתן להחזיר מוצרי חשמל בטענה שהשקע לא מתאים לשימוש בישראל.
כיצד ניתן לבטל הזמנה?
לאחר שהזמנה יצאה מהמחסן למשלוח וכעבור 24 שעות מעת ביצוע התשלום, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה. אנא בדקו את מדיניות ההחזרות שלנו, אנו מודים לכם על הבנתכם.
מרגע שהמשלוח יצא לדרך לא ניתן לבטל את ההזמנה, אך ניתן להחזיר את המוצר בהתאם לאישור ולתנאי הסחר.
*הזמנה שהתקבלה ובוטלה ב24 שעות מיום ביצועה כרוכה בעמלת ביטול בסך 7% – עמלות סליקה של חברות האשראי וטיפול
שרות מהיר זמין ללקוחות החברה, לברורים ושאלות בלבד priceoff@walla.co.il